Jump to content


Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Latest Shouts
Get a copy of Pink Blossom: 4rd Mini Album now at Yesasia!
@  potvin : (19 April 2014 - 08:20 AM) https://youtu.be/_uEE99UmpKQ
@  mahmuffin : (19 April 2014 - 08:14 AM) lol
@  potvin : (19 April 2014 - 08:14 AM) who and what?
@  Flaywingo : (19 April 2014 - 08:12 AM) Someone hasn't seen Phineas and Ferb.
@  potvin : (19 April 2014 - 08:05 AM) i still dun get it
@  Flaywingo : (19 April 2014 - 08:02 AM) I will never get over this.
@  Flaywingo : (19 April 2014 - 08:02 AM) Kerry the Catypuss.
@  Flaywingo : (19 April 2014 - 08:00 AM) Paddington Bear is a G.
@  potvin : (19 April 2014 - 07:40 AM) true... dun have to be so mean about it tho
@  Starshapedgummy : (19 April 2014 - 07:36 AM) pots knowns nothing about apink
@  potvin : (19 April 2014 - 07:34 AM) or u could ask it on here
@  potvin : (19 April 2014 - 07:34 AM) try the apink helpdesk rabbit
@  HaYanTokki : (19 April 2014 - 07:32 AM) Where should I post the question about Apink Merchandise??
@  Starshapedgummy : (19 April 2014 - 07:31 AM) is he british
@  potvin : (19 April 2014 - 07:29 AM) U DUNNO WHAT PADDINGTON BEAR IS?!?!?!?!?! OMG!!!!
@  potvin : (19 April 2014 - 07:28 AM) theres a ant man and gambit movie? WTF?!?!
@  Starshapedgummy : (19 April 2014 - 07:26 AM) that...i dont even know what that is
@  Starshapedgummy : (19 April 2014 - 07:26 AM) but the casting is kinda silly
@  potvin : (19 April 2014 - 07:26 AM) theres a paddingtion bear movie coming out!!
@  Starshapedgummy : (19 April 2014 - 07:25 AM) and ant man

  • 260962 Total Shouts
  • potvin (45076) Top Shouter
  • 5 Total Moderators (Groups)
  • 1 Total Moderators (Members)

1
 active user(s) (in the past 45 minutes)
1 members, 0 guests, 0 anonymous users

Flaywingo

Powered by Shoutbox 1.4.0 © 2014, by IPB Works


Thanks to Layout Cheonjae for coding and Yeppo Artist for designing!